Friday, March 20, 2009

bahulu.

bahulu.huwa.sluurp.sedap.

pagi tadi macam malas je nak bangun.ngantuk sangat.semalam tertidur lambat.pagi terbangun cepat pula.argh.tibatiba dikejutkan dengan lagu spongebob.ngee.hp ni kalau dah sekali menjerit taa reti nak perlahan.dees.gagahkan kaki jalan pergi bilik air.siapsiap.mak belikan sarapan.makan.erm.bila nak gerak ni?.tunggutunggu.online kejap la.sempat la dengar lagu kecintaan beberapa kali.hure.best.ok.gerak.

sampai hospital.er.ramainya orang sakit.er.kat hospital mesti la ramai orang sakit.taakan orang sihat nak berkumpul ramairamai kat hospital.semata.ok.naik.fisioterapi.tunggu kat luar.fu.meriah.dekat level ni ramai makcikmakcik+pakcikpakcik.jadi derang kalau dah sekali borak macam karaoke la kan.bagus gak.taade la sunyi sangat ana sorangsorang kat situ.huhu.dudukduduk.datang sorang budak kecil.huwa.handsomenya.rambut dia yang mahal tu.sinisini.nak sikit roti.ngee.er.mak dia datang.ok.jadi baik.nanana.sedangsedang merenung lantai.ada sorang pakcik lalu depan ana,dia cakap ana senyap je taade kawan.adees.memang la senyap sebab taa bising,pakcik.ngee.taa terjawab pula.senyum je la.ngee.ok.mak habis.

singgah pasar larkin.mak nak cari spirulina hadziq.dees.ok.jumpa.cari tudung.er.tade.jom balik.em.adees.lapar pula.ternampak bahulu.ok.belibeli.seringgit berapa?.dengar taa dengar je dia cakap.yang ana dengar dia kata 2 ringgit 19 ketul.ha?.melampau banyak.biar betul?.er.mak beli 2 ringgit.eh.ta banyak sangat ke?.sekali dah beli,sikit pula.er.berapa ni?.1.2.3.8.aik.kata 19?.hoho.aduh.ruparupanya seringgit 4.adees.sound trouble pula.ngee.maaf.beli 3 ringgit.haha.balik.

2 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

huhu.sound trouble.hade.tu la.penat mengantuk kot.kiki.

~chicken.rice~ said...

yaya.telinga taa cukup tidur dah kena bangun.kesian telinga.sob.