Saturday, March 7, 2009

geng.

GENG.Pengembaraan Bermula.best.sangatsangatsangat.huhu.

lepas subuh terus semangat bangun.cerahnya hari ni.best.siapsiap.kemaskemas.mak suruh sidai baju.ok.sidaisidai.tunggu anisah.online dulu.eh.wan online.huhu.dia kata lambat sikit.ok.anisah sampai masa tepattepat aisyah call.ok.aisyah pun kata nak datang.naik basikal lah kan.anisah sampai terus masuk bilik,start Projek Muda.er.bawa masuk laptop kat dalam bilik.aisyah sampai.buat projek tu perlahanlahan.wan sampai.tapi lambat sikit.main laptop.buka semua benda.haha.saje.bila dah ramairamai,memang best je.lepastu projek tu macam agak tergendala.semua focus kat laptop.adei.termenyesal bawa laptop masuk bilik.hoho.nasibla kan.sambung buat projek.

pukul 1.aisyah dah balik.anisah pun dah nak balik.call ayah dia.beritahu alamat.ok.lepastu ayah dia call,beritahu dah sampai.lincahlincah keluar.eh.taade kereta pun.biar betul.suruh anisah call balik ayah dia.er.alamak,hp kat atas.larilari ambil hp.ok.nah.pas kat anisah.dia call.lah.rupanya ayah anisah masuk Perdana Terraces.huhu.ok.beritahu lebih detail.tunggu.ok.sampai.anisah balik.


lari naik bilik dengan wan.zuhur.ok.jom makan.pergi restoren kassim.share nasi goreng cina+chocolate blend.fuh.beku otak minum.masa tu macam dah agak lambat.bungkus jela.ok.habiskan dalam kereta.minumminum.akhirnya.habis gak.sampai pasir gudang.jam pula.dah 2 40.doadoa.sampai Jusco Tebrau.cepatcepat.masuk je panggung tu advertisment Geng baru habis.ok.duduk.fuh.alhamdulillah.sempat.best.4 20.habis.huwargh.jalanjalan kat jusco tu.
[first time tu tengok wayang.huhu.harap pengalaman ni jadi pengalaman pertama+terakhir untuk ana tengok wayang.insyaAllah.taatau kenapa.rasa seram je jejak kaki kat situ.tengok ni pun demi Upin+Ipin.huhu.]

pergi BBU.hantar wan sekali.lepastu tumpang asar kat rumah makchu.siap.fikir nak pergi mana.ajak pergi angsana.nak beli barang.lepastu mak cakap baik try tengok kat Jusco Bukit Indah.er.taa kisah la manamana.sampai.maghrib kat sana.jalanjalan.wa.buat pertama kalinya rasa macam teruja sangat dengan kedaikedai souvenir kat situ.comelcomel.sabarsabarsabar.dah penat nak jalan.ayah ajak makan roti kat Auntie Anne's.ok je.dah lama taa makan roti kat situ.makan kejap.ok.balik.

1 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

walla.1st pergi tengok eh?huhu.seram.ngee.