Thursday, March 19, 2009

happy.

hure.gembira.happy.

baru dapat sms yang dinantinantikan.happy sangat.ngee.smilesmilesmile.terima kasih.bersemangat!.hiya.

AiOrenji:blog akan dipublickan untuk orang yang tersebut.sayang dia kerana DIA.

10 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

oo.hoho.siapa orang tu.nganga.nak kenal la dengan orang tu macam ni.mesti special kan.hi.nama saya asyaf.

~chicken.rice~ said...

lalala.tapi dah private balik.walaupun orang tu taa boleh baca dah,taapelah.orang tu berkorban.ceeh.*kamu telah menyalah ejakan nama sendiri.walla.

+akufobia+ said...

haha.hade.er.takpe la.da tersalah.nak buat macam mana.ke nak betul kan gak.ha.ye la.betulkan la.*asyraf.ha.da.ngee.berkorban la sangat kan.budget cerita macam ni boleh masuk cerpen ke.hu.

~chicken.rice~ said...

taa kata pun boleh masuk cerpen.puisi boleh apa.wek.sekurangkurangnya taade la panjang berjelajela mengalahkan novel pts one+padat+jitu+misteri.wek.

:: s0ft :: said...

pantun je~ kan sng nak wat~ ngee.

~chicken.rice~ said...

haha.yaya.dua tiga kucing berlari.mana nak sama si anjing tempang,2 3 boleh kucari,mana nak sama dia seorang.wahaha.:D

+akufobia+ said...

huhu.pantun panjangpanjang macam cerpen boleh tak?

~chicken.rice~ said...

pantun panjangpanjang buat letak dalam muzium je boleh la dong.deees.

cW ['_'] said...

cheh..ade plak org nk tgk pantun pepanjang kat muzium..x menarik..
buat la abstrak ke..kan lagi seronok..sebap mata menonton

~chicken.rice~ said...

er.masuk kat muzium negara boleh apa.kira halal la tu.tambah abstrakabstrak sikit.ngaa.