Thursday, March 19, 2009

hero.

alhamdulillah soket ana belum teruk macam ni lagi.masih sihat.huhu.

tersemangat bangun awal.siapsiap.nak online.happyhappy.pasang plug.er.kenapa taa nyala lampu ni?.try lagi.pasangpasang.ish.taa dapat gak.dah start meragam la ni.kan.cabut.pasang balik.argh.taa dapat gak.jangan la macam ni.come on.jangan buat hal sekarang.taa dapat gak.hadziq yang masih tidur terbangun.marah sebab bising bunyi plug tu ana cabut pasang,cabut pasang.syyh.tidur je la budak.bising pula.balut dengan selimut tu kang baru tahu.tidur balik.haha.adees.budak ni.trytry.taa dapat.geer.geram.beritahu mak.mak suruh try banyakbanyak.alaa.dah try.benda ni degil.fed up.duduk kat sofa.tenung je plug tu.[budget kalau tenung plug tu boleh betul sendiri la.kan.].geramgeram.argh.nak tidur balik la macam ni.masuk bilik.dah la tengah haattchumhaaattchum,buat hal pula plug tu.landing.berselimutkan comforter.best.

penyelamat datang dengan segaknya.ceeh.

ayah naik.hadziq beritahu plug taa betul.ayah pun ambil screwdriver.ana terus bangun la kan.tengok ayah buat apa.ayah cucukcucuk soket.zzzttt.current.nasib taa kena.ngee.ok.tolong ayah.cucuk lagi.zzztt.ceh.bunyi je lebih.current taa masukmasuk gak.sepak gak soket ni.cucuk.zzztt.ok.current masuk.hure.dah boleh main.happy.cuma taa berapa betul la soket tu.dah lembik tembaga dalam soket tu.adees.siapa punya kerja ni?.bulat ea?.er.taa.bulat baik.comel?.taa mungkin.plug pun dia takut.adees.dah tu taakan ikan emas dalam akuarium tu?.er.siapa je lagi yang ada kat rumah ni kalau taa ana+hadziq.haa.ayook.siapa lembikkan tembaga ni?.nanana*pandang langit.huhu.

wonderman.wonderman.saya datang.nanana.

AiOrenji:ayah jadi HERO.yay.ayahku HERO.ana heroin gak sebab ada tolongtolong.nanana.nak gak.kan.

6 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

haha.padahal dia yang selalu guna.dadada.dia salah.dia susahkan ayah.kuku.kalau ayah hero.dia penjahat.kiki.

~chicken.rice~ said...

er.memang selalu guna.tapi dah sedia pasang.orang yang pasang tu la yang salah.ayook.siapa?.er.sunyi.nasib.heroin gak.tanpa diri ku yang mencucuk kepala soket tu ayah taaleh betulkan.wawawa.

+akufobia+ said...

haha.ye la.tak nak kalah.yeye.dia penjahat.haha.

~chicken.rice~ said...

apa pula.okla.taape.beralah.hero menang lambat.wawawa.

+akufobia+ said...

tak.bukan lambat.hero yang 1 ni tak boleh nak menangmenang pun.kiki.

~chicken.rice~ said...

mana boleh.dah nama pun hero.mesti la kena menang.nasib.menang gak.lambat sikit je.