Thursday, March 26, 2009

hujan.

first arts kami!.~yeah.mungkin taa faham.tapi ada makna tersendiri.nganga.

kawasan arts ana.tapi dijajah oleh wan+niesa+syah.huwa.

pagipagi terus gerak musolla banat.semalam ustazah hidayati beritahu,hari ni tilawah+pi kat musolla.dah semangatsemangat jadi orang pertama,tibatiba raudhah kata ustazah taa datang.mc.aargh.demam ye?.adees.ingat nak kecewa,taa jadi.kesian ustazah.syafakillah zah.rindu ustazah.ceeh.huhu.dah taade guru.ajak derang sambung arts.ana bawa colour pencils+niesa bawa magic pen.yay.jom siapkan.colourcolourcolour.fu.siap.hure.arts kitorang dah siap diwarnakan.alhamdulillah.siap gak arts tu.gembira.nanti nak laminate+photostat sorang satu la.ngee.semangat sangat.best.jakun kejap.haha.qth pun ustazah taade gak.agak sedih disitu.dah semangat nak tasmi' dengan ustazah.wu.taape.tabah.isnin depan insyaALLAH.kena rebut la kan.huhu.ok.bi.main game bomb ship.haha.[sukasuka hati je bagi nama.].ada 5 kapal.1st ship:DUTCHES+captain:farhan+shooter:nuha.2nd ship:ROYALIST+captain:syahirahZ+shooter:diana.[ship ni semua confuse mana satu captain+shooter.macam diana je pegang semua jawatan.captain+shooter+crew,semua dia.GK.haha.taade la.playplay je.ngee.].3rd ship:TITANIC+captain:mai+shooter:raudhah/farah?.4th ship:FLYING DUCTHMEN/VENESCUS+captain:odi+shooter:balqis?.[sorry,ana taa ingat.huhu.keliru.ship ni masa first game ana ingat nama ship derang FLYING DUSTBIN.terkejut gak dengar.ruparupanya DUCTHMEN.haha.maaf.ralat.].5th ship:CHINGOREN/OCHIDOM+captain:wan+shooter:najat.[kapal ana.yeah.].first game,kitorang [CHINGOREN] masuk final,tapi kalah ditangan DUCTHES.sob.second game.lagi sekali masuk final,lawan TITANIC.alhamdulillah.OCHIDOM menang!.hure.mana datangnya nama ship kitorang yang pelik tu?.huhu.CHINGOREN=CHIcken+KiNGdom=CHING+OREN.
OCHIDOM=Oren+CHIcken+KingDOM [ha.ni la formula nama ship kitorang.wawawa.]

rehat.han+syah pergi office.ana+niesa macam biasa,lepak musolla terus.malas nak makan.golekgolek kat port biasa kitorang.hiya.baring.borakborak.tibatiba niesa teringat sesuatu.dalam musolla taa boleh berbual tentang hal keduniaan.erm.ha'ah la.ok.senyap.cakap dengan niesa,untuk elakkan dariapda terusterusan berbual,jom tidur.ok.zzZz.pegang jam sambil tidur.[ceeh.bukan ada alarm pun.nganganga.].12 55.dah agak ramai.kej
ut niesa.ambil wuduk.sekiansekiansekian.habis solat. sejarah.ustazah rohana terlambat sebab ada jamuan guru.lepas habis baca separuh bab 4 ketiduran.zzZz.ustazah datang.bangun.dah mamai.adeeh.ngantuk dong.nasib lepastu ba.ustazah mely.macam biasa la kan.bila ba mesti ustazah mely.bila ustazah mely mesti bising+kecoh+meriah+lawak+semangat.memang best la kan ba tahun ni.ustazah ta macam nak sempoi pula.huhu.ok.habis.math last.belajar topik baru sikit.hujan turun selebat mungkin.duuush.tempias air hujan masuk kelas kitorang.odi+shaz tarik langsir.er.tolong pegang kejap ye langsir tu.haha.pula.derang nak buat hw gak.ok.biar je.tutup semua tingkap.keadaan sekeliling yang dah sedia gelap berdoubledouble gelap lepas tutup tingkap.haha.aduh.buka lampu.cing.yay.terang.baru boleh buat hw dengar gembira.nanana.walaupun agak mengganggu konsentrasi.ustazah muhaini beritahu,salah satu waktu yang doa kita dimakbulkan ALLAH adalah ketika hujan lebat.lepas dengar ustazah cakap macam tu je,ceeh,semua letak pen.berdoa.ameen.ok.sambung.

hujan.rain.bow.rainbow?.haha. :D

balik.er.hujan makin lebat.otw pergi belakang dah basah macam jatuh dalam kolam ikan kat tepi bilik guru zainab al-ghazali tu.huwa.lencun deh.basah habishabisan.berteduh depan tangga banat.fuh.lebatnya.mak sampai.run.balik.

AiOrenji:alhamdulillah,sempat gak beli hadiahhadiah untuk yang teristimewa tadi.yay.taa sabar nak bagi.ngaa.

0 ale.ale.ale.ale: