Saturday, March 7, 2009

kuiz krs.huwa.

masakmasak.ni bukan cara survival ya.huhu.

semalam ingatkan ada krs.pakailah baju krs semangatsemangat.sekali taade.kena berkumpul kat dewan qadisiyyah untuk bincang pasal Hari KRS selasa depan.aduh.banin pun taa pakai baju sukan.banat je semangat.yeah.banat memang sentiasa bersemangat.kan.huhu.

bicangbincang.selasa nanti ada kuiz krs.ketua seksyen,Syahirah tanya siapa nak masuk.semua pandang atas.walla.taade siapa nak jadi sukarelawan.sekali asma dengan slumbernya dia kata."hidayah.".apakah.kenapa ana kena?.alasana derang.sebab ana pergi jambori masa darjah 6.peh.mana haci.pergi je,taa semestinya power bab kuizkuiz ni.taamautaamau.lepastu derang suruhsuruh gak.ala.nak ke?.fikirfikir.kuiz 3 orang setiap kumpulan.kan?ha'ah.erm.ok je.nuhal kot.tapi yang penting QILA kena masuk gak.waha.ok.set.lepas ana cakap ana boleh masuk,asma pula kata dia nak gak.adei budak ni.tadi cadangkan nama orang.lempang kang.dish.ok taape.maknanya ana+asma+qila masuk kuiz krs nanti.huwa.kena study la ni kan?.ala.baru ingat nak merdeka.wu.sobsobsob.mulamula qila macam taanak.dia kata dia taa reti.taa reti kuiz?haha.badut.ana pun mulamula macam nak taanak je kan.tibatiba teringat 1 tips."ingat point,lepastu goreng."wallala.ana pun cakaplah kat derang macam tu.hoho.orait je terus.kita main gorenggoreng lah nanti ea.ok.set.


bincang pasal memasak+gadjet pula.yang memasak ni la ana geram betul.ustazah hamizah dah kata,memasak cara survival [betul ke eja ni?.].macam dalam hutan la kan.ada beberapa barang sekolah sediakan.ustazah cakap la survival taa boleh bawa senduk+kuali+garam+gula+dll.budakbudak ni lagi nak tanya "boleh bawa tu la ini la.blablabla."aduh.dah namanya pun survival la badut.kalau boleh bawa senduk+apaapa tu,baik bawa je terus rice cooker tu.senang.habis cerita.aduh.pandaipandai je la.ikhtiar hidup.[cewah.]


lepas dah bincang siap kena bawa sekiansekian.turun bawah.kawad.yang kena bagi arahan masa pertandingan nanti wawa.ok.turun.punyala lawak dia bagi hukuman buat 3 barisan yang panjang berjelajela tu."apabila mendapat hukuman 3 barisan dihadapan saya gerak,skuad hendaklah bersedia,berhahahah!.".erk.asal ketawa?.balik semula."sekiansekiansekian.bersedia,berhahaha.!"apakah.budak ni.ana tergelak tengok dia gelak.walla.seriousserious.ok.ketap bibir.elak ketawa.sebelah seksyen kitorang ada seksyen form3.tapi taatau seksyen berapa.tengahtangah control mulut taanak ketawa,tergelak pula dengan sarjan yana dengar hukuman 3 barisan yang ada sorang tu bagi."apabila sekiansekiansekian.bersedia,berlari,berbaris,dimanamana saya mengahadap.".[sepatutnya di mana saya menghadap je.].sarjan yana pun semangat je ketawa.okok.sambung.kawadkawad.4 30.balik.

1 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

haha.lawak seh.orang yang bagi arahan tu da penat sangat.kesian dia.arahan pun sampai da tak ingat.huhu.