Friday, March 20, 2009

pear.

pear bergigi.ana gigit dia,dia gigit ana balik.geeer.tapi ta haci.ana gigit dia taa darah.dia gigit darah.

deeh.lepas hampir 1 jam terleka tengok gambargambar di blog 1 hamba ALLAH ni.terasa lapar.terus larilari turun bawah.mak tengah goreng bebola untuk hadziq.erm.nak ke?.taanak la.biar hadziq je makan.erm.ambil buah pear.tinggal 2 je.rembat cepatcepat.taanak main rebutrebut dengan ayah lagi.dees.naik.online sambil makan.gigit.ngap!.er.kenapa keras sangat ni?.erm.basuh dengan air lamalama.dengan harapan boleh lembut.eh.boleh ke?.eh.gigit lagi.ouch.gigiku.er.darah.darah?.argh.darah.tidaak.adeeh.asal makan pear je darah.asal darah je makan pear.sakit deh.lamalama habis gak darah dalam badan ana ni.makan je,darah.huwa.sakitsakitsakit.taanak makan lagi.letak pear kat tepi laptop.jelingjeling.geer.pear ni kan.suka sangat goda ana.aaah.tangan ni macam nak tergerak ambil pear tu.janganjanganjangan.pear jahat.lukakan gigi ana.geeer.er.nak terambil lagi.aaah.pear.main la jauhjauh.jangan dekat.tidak.tidak.tidak.aarh.akhirnya.termasuk gak dalam mulut.ngaa.makan je la.lapar sangat dah.berlaku la kisah.Tragedi Pear Berdarah 20 Mac 2009 [boleh masuk silibus bm form 6.hoho.].wawawa.

5 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

haha.pear sajasaja jadi keras sebab kamu lupa baca doa makan kot.ngee.saja nak ingatkan kamu doa makan.sebab tu pear sajasaja jadi keras.dia dengki kamu.dia tak nak kamu makan dia tanpa menyebut nama DIA.dia nak jadi sebahagian dari diri kamu nanti.dia nak masuk dalam badan kamu.jadi bahagian yang baik untuk badan kamu.maybe.ngee.

~chicken.rice~ said...

ya.mungkin 1 kelalaian ana juga.makan tanpa menyebut nama DIA.tapi alhamdulillah.pear tersebut telah selamat menjadi sebahagian daripada badan ana.mudahmudahan menjadi bahagian yang baik.ameen.

+akufobia+ said...

yayaya.jadi yang baikbaik je.boleh tolong dia kuat+besar+sihat bila makan.ngee.huhu.lain kali jangan lupa lagi.

mardhatillah said...

huhu.dayah.kan sudah dapat tazkirah. syukurlah.sesungguhnya setiap apa yang terjadi itu pasti ada hikmahnya.baik dalam jangka masa pendek atau jangka masa panjang. [erk! ade kaitan kah ini?]

~chicken.rice~ said...

~akufobia~
yayaya.ameen.terima kasih sebab ingatkan diri ini.sihatsihat selalu. :D

~mardhatillah~
huhu.yap.maksudnya ana ada orang yang boleh ingatkan ana.syukursyukur.jazakillah.