Thursday, April 9, 2009

nyanyinyanyi.

kitorang taa la semangat sangat macam budak ni nyanyi.huhu.

pagipagi dah macam orang taa betul.geram je kan.terlambat.jammed kat taman u.argh.tension je sampai lambat.masukmasuk tengah tilawah.ustazah hidayati.join sekali.masa ustazah straight je kan.tilawah+pi+qth.6 masa kat class ana.huhu.best.suka ustazah.2 athif tengah BA.macammacam lagu derang nyanyi.[cara untuk menghafal segala formula ba dengan bagus.].qth habis.bm.ustazah hanim taa masuk class.kenapa?.entah.lupa nak tanya raudhah.hehe.

masa taade guru ni la tibatiba jadi taa betul dengan niesa+wan.budakbudak lain buat nota pi.kitorang ambil masa ni buat tali bulat.biasa la,mana boleh buat kerja senyapsenyap kan.mesti bosan.kitorang mulamula nyanyi la nasyid class.cebisan kenangan.semangatsemangat.lepastu termenular pula.dah macammacam lagu kitorang nyanyi.yang paling best tu,sebelum kitorang menyumbangkan suara,cerah je kan cuaca.sekali dah nyanyi hujan lebat amat.haha.balqis+geng dah gelakgelak.ana cakap la,hujan pun nak dengar suara kitorang.niesa tambah,hujan tu rahmat.tengok,DIA turunkan rahmat masa kitorang nyanyi.haha.pula.tapi memang seronok la.kalau digabungkan semua lagu,boleh buat 2 album tu.lastlast dah taa tahu nak nyanyi lagu apa,suruh bebudak ni minta lagu.dah macam kaunter permintaan lagu la pula kan.sebulat suara,mahligai kasih.haha.apa lagi.music start.nanana.niesa pantang kan dengar lagu ni.geli.haha.memang.geli.tapi lagu tu comel.kitorang pun seksa la niesa,nyanyi lagu tu banyakbanyak kali kat dia.saje gaduh.tergolekgolek niesa.tapi kan,derang punya la semangat minta lagu mahligai kasih,kitorang pun nyanyi,derang layan,lamalama baru ana perasan,salah lagu la.yang kitorang nyanyi tu impian kasih.haha.kasihkasihkasih.er.agak geli la dengar.huhu.semua nak geligeli.tukar lagu la kan.erm.sebiru hari ini dengan niesa.wan taatahu.haha.kesian dia.tukar lain.wan nyanyi sendiri,ana layan dengan niesa je la kan.sendiri menyepi+kepompong+menjadi diriku+muhasabah cinta+ular berbisa+we cry.lagu pelikpelik.wan dah pandang serong.haha.ok la.kesian wan.tukar lagu yang dia nak.sumayyah+siti khadijah+jalan sehala+kembali+warnawarna cinta.ades.dah geli balik.eh.taa.warnawarna cinta taa berapa nak geli.lagu dia best.banyak lagi nasyid yang kitorang nyanyikan semula.haha.kalau nak listkan,penuh nanti.ceh.yang pasti,kalau munsyid asal dengar,mesti menangis la.haha.

tengah bestbest nyanyi,ustazah mely masuk.ba.yeye.kena pula,masa ba,kitorang nyanyi gak.huwaa.suka.hari ni dah macam class vocal la kan.lagu scott imullsion diarabkan.cara hafal huruf jar guna music isabella.haha.memang best la.entah kenapa,semangat je kan hari ni nak nyanyinyanyi.

rehat.zuhur.kena jadi imamah.erk.seram.tolongtolong.boleh gigil lagi kan masa solat tu.adus.kenapa ni hidayah?.cepat sangat menggigil.tidak.tension betul.habis.semangat nak tengok debate kat musolla banin.orang pertama masuk.tunggutunggu.dah pukul 330.budget macam sempat la kan nak debate 30 minit je.mana sempat.debate 1 jam deh.batal.argh.dah hilang arah tujuan.nak pergi mana ni?.jalanjalan dengan niesa+aida.pukul 4.yay.balik.

taufiq+hadziq masuk bilik.blablabla.derang nampak surat+hadiah daripada dia.tidak.taufiq ambil.baca kuatkuat.dengan gaya macam apa.dees.nak geram taa jadi.tergolekgolek gelak atas katil dengar dia baca.haih.nasib taa jadi nak geram.letak balik.derang keluar.hwhwhw.jom buat.siap.zzZz.


AiOrenji:esok ada ujian kecerdasan pagipagi?.badut betul.dah la semua tengah sibuksibuk dengan ihtifal.sempat kan buat ujian esok.argh.kemalasan melanda.eh.bukan.ketidak rajinan.[sopan sikit.haha.].taa sabar deh nak jalankan projek sabtu ni.harapharap berjalan dengan lancar.ameen.*wan+niesa+aida,ingat,kita dah bet.haha.siapa kalah tunggu je dendaan daripada yang menang.wawawa.

2 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

suka kepompong.warnawarna cinta.best tu.tiket takde?ke tak hafal lagi?haha.

~chicken.rice~ said...

tiket ada.tapi layan sendiri.huhu.