Monday, April 13, 2009

semangat.

hure.dah taa penat.jom semangat.ngee.

alhamdulillah.DIA beri peluang untuk ana rehatkan diri serehatrehatnya.jadi esok ta boleh jadi zombie lagi.nganganga.kena jadi kuat.yeah.kesian kan kat budakbudak Kelab Pengguna+naajahan+guruguru pengiring yang pergi KL hari ni.dah balik belum?.huhu.esok sekolah tau.jangan pontengponteng.ngee.[ceh.boleh la cakap,dah hilang penat.].kesian derang.tapi mesti best gak kan?.huhu.taa sabar nak tunggu lawatan KUM.huhu.ok.sabar.

hari ni,++ 5 mesej yang sama kot ana dapat.huwa.penat nak jawab.soalan sama je.'esok pakai baju krs ea?.'+'salam.esok baju krs ke baju biasa?.'+'esok baju krs kan?.'huhu.semua mesej soalan lebih kurang je macam ni.apakah.terpaksa la jawab.'yap.baju krs.'+'ha'ah.baju krs.'+'yayaya.esok baju krs.'.wu.kena tukartukar ayat sikit.bosan dengan ayat yang sama.er.sebenarnya.nak ambil kesempatan gak kat sini,nak cakap.terima kasih dut sebab kamu orang pertama yang mesej soalan tu kat ana+mengingatkan ana bahawasanya esok kena pakai baju krs.haha.thanksthanksthanks.ada hikmah gak kan derang mesej banyakbanyak soalan yang sama.kalau taa,mesti taatahu.huhu.kalau taa DIA yang gerakkan hati derang untuk mesej ana,mesti ana taa dapat mesej tu.lepastu mesti blur je esok kalau pakai baju sekolah sorangsorang.macam alien.[ni kalau kautsar budak badut Jr. tu dengar,mesti bersorak keriangan la kan.wek.].terima kasih Ya ALLAH kerana menggerakkan hatihati mereka untuk tanyakan soalan itu padaku.jadi,esok kena pakai baju krs.confirm.yeye.

1 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

lalala.budakbudak KRS.ngee.hari tu selamat dari masuk kolam.ni selamat dari terpakai baju sekolah sorangsorang.ngee.