Thursday, May 14, 2009

cerita.

lepas niesa cerita hari tu.hari tu?.bila ea?.minggu lepas?.er.ke lepas lagi?.ke minggu lepaslepaslepas?.haha.blur.sambung.niesa cakap pasal sekiansekian.dengar je.terkesima kejap bila niesa beritahu pasal dia.er.kelukeli lidah.jujur.ada gak la sikit kekecewaan tu.hueh.tapi nak buat macam mana.memang tu hakikatnya.dia macam tu.redha.terima la dia seadanya.walaupun agak geram.er.bukan.boleh kata sangat geram gak la kan.eh.taa.baru nak geram.tapi terpaksa buang geram tu away from keyboard [afk].haha.jauhjauh la senang cakap.sebab sayang dia.taanak geram lagi.terpaksa buang rasa geram tu.mungkin sebelum ni ana ada terbuat dia@sesiapa kecewa.tu yang DIA beri kekecewaan ni.untuk sedarkan ana mungkin.hmm.taapela kan.|langit taa selalu cerah.hidup taa selalu indah.jadi bersabarlah.kerana semuanya ada hikmah| [suka katakata ni.lalala.].taanak sedih sangat.huhu.nak happy.jadi boleh happykan orang lain.suka tengok orang happy.rasa happy sekali+dua kali+berkalikali.haha.lepastu boleh samasama happy untuk buat segala perintah DIA.yayaya.ok.buat dia.rahsia kamu dah terbongkar.jengjengjeng.habislah.huhu.tapi.dah ditakdirkan DIA dah beri rasa sayang yang sangatsangat mendalam dalam [berdoubledobule dalam] diri ana untuk ana beri pada kamu+mereka.sayang kamu.ngee.

AiOrenji:tibatiba terfikir.kita sering rasa bersalah bila kita menyebabkan dia yang kita sayang kecewa.tapi.pernah taa kita rasa bersalah bila kita penyebab DIA yang sayangkan kita kecewa?.sepi.[....]

2 ale.ale.ale.ale:

cW ['_'] said...

er..ana cite pasal ape?..ta inggat pong

~chickenrice~ said...

adaada.haha.tapi dah sangatsangat lama.kamu dah lupa la kot.huhu.taape la.lupakan.zzzz.