Sunday, June 21, 2009

dapat.

pergi jusco tebrau.ramai.sesak.argh.rimasrimas.bising.memekakkan telinga dengan earphone.memang dah ready awalawal lagi.masukkan segala lagu best.layan sepanjang jalan.malas nak dengar benda lain.hoho.pergi harris.cari buku itu.er.lupa kat mana tempat novel.haha.besar sangat pula kan.pusingpusing.ha.jumpa pun.yang ni.er.ke yang tu?.mana 1 ni?.alamak.yang ni sambungannya.mak kata susahsusah sangat ambil je la 22.betul ni?.hure.dapat lagi 2 novel.haha.hlovate dah buat ana gila dengan penulisan dia yang slumber.



singgah rumah atok.kalau novel dah dibuka.habis tak ingat dunia.masuk rumah.salamsalam.duduk.syyh.baca dengan tekun.er.asar.ok.jom.habis.toingtoing.baca balik.ada karipap+air.er.tak selera nak makan@minum apaapa.nak makan buku ni je.sebelum balik nenek cakap.|hidayah senyap je.tak ceria.tak cukup makan ke?|ahaha.macam nak golekgolek dengar.tak cukup makan nenek kata?.walala.terlebih makan ada la masa jumaat hari tu.huhu.

angsana.ramai gak.aargh.ni lagi kecoh.sebolehboleh nak buka lagu bingit kuatkuat.tension je.sumbat 22 telinga.ha.senang.aman sentosa.jalanjalan.maghrib.turun surau.otw nampak ustazah huda.sumayyah+talhah+ikrimah ada gak.wuu.macam tak cukup sorang.hoho.borakborak sikit.masuk surau.jumpa pula kakMashitah.nak solat tu nampak encem.aik.sorang je ke?hehe.ni mesti kakak dia ada gak kan.melipat mautkan leher cari kakak dia.yeh.tu pun.jom kacau.haha.dah la hidayah.maghribmaghrib.ok.jadi solehah kejap.habis.out.surau dah sesak.naik atas.jalanjalan lagi.tibatiba ada konsert.bandi amuk.wajib dengan topeng dia tu.dah macam the mask.taufiq dengan bangganya ulangulangkan masa dia solat jumaat sebelah bandi kat masjid pulai perdana.dapat tengok muka dia tanpa topeng.(yela.gila ke nak pakai topeng masa solat.tak sah tu.hidung tak cecah.lalala).muka bandi dah kantoi.haha.balik.sambung novel.ngehngeh.sampai rumah dah pukul 9 30.bacabacabaca.sedarsedar dah pukul 12.alamak.isya'.wadeh.terbabas.ok.cing.sambung.hoho.sampai pukul 2.tak habis lagi.ala.dah rain la.sambung esok pagi je la (hari ni).zzzz.

AiOrenji:aA+bB dah selamat dihabiskan pagi tadi.tak semangat nak baca tunas lepas alyn beritahu pasal buku tu tadi.huwa.

2 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

uqashah takde.haha.kalau da baca memang tak ingat dunia.

~chickenrice~ said...

yap.tercaricari gak uqashah.tapi tak ketemu.er.dah lama tak baca.sekali baca terus gila.hehe.