Tuesday, June 9, 2009

kursus+gambar.8jun.

hari yang mendebarkan akhirnya tiba.keputusan.pagi tu kemaskemas pangkalan dulu.robohkan khemah yang dah lama berdiri tegak.kesian dia penat.berehat la kamu ye wahai khemah.terima kasih sebab jadi tempat kitorang tidur selama 4 hari ni.hehe.

beg+barangbarang kitorang.macam nak kursus sebulan.hoho.

the.hulkah [ta' marbuthoh]

bermachomachoan.wahaha.

trademark sarjan 2009 adalah 'A'.kami sayang A.kami rindu A.lalala.A untuk?.ha.teka la sendiri.haha.[ni semua idea kak izat.]

formalformal.senyum pun control.haha.

1.2.3.angkat.argh.ringannya khemah yang lebar ni.fu.

the.stafsarjan+sarjan banin.tunggu keputusan.sakit tengkuk dongak sebab tuan azrul yang umumkan keputusan kat balkoni atas.huhu.

deretan sarjan yang happy.tunggu nak ambil sijil.huwahuwahuwa.

tak cukup la orang.bersepahsepah.adeh.ni je ada.

terima kasih to sakinah.hira' yang tangkapkan gambar ni.[yeke dia?haha.suka hati je.]

the.smihj+smihjb.[hira'.jeram+hidayah.jb]

bertemu berpisah kita ada rahmat+kasihNYA.

itu dia leftenanlefetenan muda kami.haha.ummi net+ustazah hidayati+ustazah mely.

hidayahjb+pegawaipegawai wanita.puan muzaini+puan roslina+puan tak ingat nama.[er.maaf puan.tak sempat tanya+tengok nametag.ngee.]


bermakanmakanan kat rumah kak nabila.kat lumut.sangat best.tu lori cendol yang makcik alang panggil khas untuk kitorang.huwa.sangat terharu.terima kasih makcik+keluarga.

AiOrenji:gambar sengaja diblurkan demi mengelakan kejelousan orang yang melihat.harap maaf.walala.kalau nak gambar jelas bak sini pendrive.hoho

2 ale.ale.ale.ale:

Shakiera~ said...

ehem2 . ummi sape tuu ? haha . ummi kami lah . curi ummi kitorg jek . haha . 'A' for Aida laa . haha .

~chickenrice~ said...

er.taktaktak.ummi kalian yang mensuka hatikan diri untuk diculik.haha.er.'A' for A...yam.A1.lalala.