Monday, June 15, 2009

perubahan.


sampaisampai sekolah je dah dapat dengar suarasuara dari langit yang macam guruh.walala.rindu suasana ni.orang 1st ana jumpa kak pizah.tanya pasal baju dia yang ana kata ghaib tu.haha.tak ghaib rupanya.jalan dengan riang.sampai kat kantin main pijakpijak tempat yang baru kena simen tu.haha.jakun.kena sejibik dengan kakYana+kakLiya.padan muka.lalala.cool je.larilari naik kelas.niesa+aida+lina kat koridor.aargh.rindu korang.[lina tak sangat].haha.dah berjamjam tengok muka dia hari tu.huhu.saje je deh.letak beg.najat+geng sampai.dess.kena lagi dengan derang.pagipagi dah macam minta backhand free.ni kalau sampai petang memang siap kena gantung kat tiang bendera la badutbadut ni.hueh.memang kena sampai petang.kena apa?.kena ejek pasal anjakan paradigma yang melanda diriku. [er.bukan ejek.kena manjamanja.hahaha!].takpetakpe.layan je derang.jangan risau.tak terasa.haha.paling sedap kena dengan wan.ultraman ace betul.agak bersabar la disitu.takpe la kan.bak kata dia.|biar luaran berubah.pastikan cinta kat dalam hati kita pada DIA takkan pernah berubah|.yeh.insyaAllah.

hari ni sekali 6 subjek dapat tahu markah.lalala.zzzz.ops.sorry.tertidur.cerita terlepas da.tu baru kena pasal anjakan paradigma ana.++ pula dengan balqis yang tak habishabis dengan blablabla tu.berdoubledouble geram la kan.nasib la stapler han tu kechik je.kalau tak memang senang sangat nak staple mulut budak tu.hoho.siap kamu.apaapa pun.kena ejek.kena tipu.kena belasah ke apa.tetap rindu derang.hoho.cuti 2 minggu yang merindukan ana pada derang.huhu.

2 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

lain kali tak payah cuti.usul kat ustazah.kiki.

:: s0ft :: said...

wa. x pe. haha.