Sunday, June 14, 2009

siapa?

makanmakan pizza.kerinduan.ternampak seseorang.eh.ayus ke tu?.hoho.ayus@is?.confuse.22 muka nak sejibik.dengan siapa tu?.erk.abdul rahman eh?.kenapa macam pelik sangat?.haha.dengan isteri+anak dia yang baru tu.lalala.tak nampak pula.nampak kereta sorong je.haha.tapi sedikit keraguan la disitu.tak pasti samada tu abdul rahman@dollah@'afu.er.'afu tak logik.dollah anak dia da besar.KOT.er.tak kisah la.da lama ta jumpa derang.da lupa muka semua.hoho.ingat is+ayus je la sikitsikit.fera takde pula kan.ades.kalau ada takde la suspen sangat.huhu.

novel yang rasanya da berzaman.baru rasa nak beli.huhu.layan je la.

jalanjalan kat atas.pergi mph.caricari novel.dah 2 tahun tak baca novel.haha.percaya tak?.lalala.kenapa entah hilang minat nak bernovelnovelan sejak tahun lepas.tadi cari gak.tak kira.nak gak cari.hoho.dapat 1.hure.terjumpa kakSyifa'+anim.salamsalam.dia datang dengan abang dia.oo.okok.gerak dulu.mak+ayah masuk jusco nak beli barang.ana+hadziq da kebosanan.main pusingpusing.tengoktengok kids zone.walala.kenapa la masa zaman ana kechikkechik dulu takde benda alah ni.kalau tak da lama kena serbu.wu.dunia da berubah.zaman da maju.balik dengan rianya lepas dapat novel hlovate.bacabacabaca.

1 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

habiskan.nanti cerita eh.haha.