Saturday, June 13, 2009

walala.


|Pelampung|

Suatu hari Wak Kasim hendak pergi memancing di tengah lautan. Setelah semua peralatan memancing dibawa, Wak Kasim pun menaiki sampannya sehingga sampai di tenggah lautan. Tiba-tiba sampan Wak Kasim bocor. Dia pun menggelabah, puas dicarinya pelampung, tetapi tak jumpa. Oh! baru dia teringgat, rupa-rupanya pelampungnya tertinggal di rumah. Wak Kasim pun cepat-cepat berenang hingga ke pantai hendak balik ke rumah untuk mengambil pelampungnya…

|Berita baik|

Sebaik Rosman pulang dr sekolahnya, dengan pantas dia mendekati bapanya.

Rosman : Ayah2! Man ada berita gembira! Ayah mesti suka dan gembira!!

Ayah : Wah!! Berita ape ekk Man?

Rosman : Ayah akan bertambah kaya. Ayah igt tak wang hadiah RM 1000 yang ayah janji jika Man lulus PMR?

Ayah : Ya,kenapa dgn wang tu Man?

Rosman : Ayah boleh simpan wang tu baik2.Kan jimat duit ayah tu..


|surat putus cinta|

Timah ingin putuskan hubungan dengan boyfriend omputihnya melelui surat. Suratnya berbunyi begini:-


Hi,

My motive write this letter to give know you something. I want to CUT CONNECTION us. I saw you PLAY WOOD THREE in front my eyes. So, I break connection to PULL MY BODY from this love. I have think about this very COOK-COOK. I know I CLAP 1 HAND only. I don trust u again! U are really CROCDILE LAND! I don want you to PLAY-PLAY with my liver. I hava been crying until no more eye water. I don want BANANA TO FRUIT 2 TIMES. SAFE WALK!

The true,
Timah.

|good+bad news.|

A man receives a phone call from his doctor.
The doctor says, "I have some good news and some bad news."
The man says, "OK, give me the good news first."
The doctor says, "The good news is, you have 24 hours to live."
The man replies, "Oh no! If that's the good news, then what's the bad news?"
The doctor says, "The bad news is, I forgot to call you yesterday."

AiOrenji:lalala.sebagai pengubat kesunyian je ni.dah tak tahu nak buat apa.huhu.

1 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

haha.gelak sebab da tak tahu nak buat apa lagi.ngee.