Monday, July 27, 2009

backstab.

luka ni boleh baik.tapi tak untuk luka dalaman.fu.pedih.dah baik pun parut kekal.sobsob.

dah terlalu lama bersabar.dah tak tahan.bak kata lucky laki.|aku bukanlah superman.aku juga bisa nangis.|.+ tu yang terjadi.akhirnya gugur gak mutiara berharga tu.sakit deh menanggung ketensionan sendirian berhad.nak lepaskan tak sampai hati.cukup la sehati je yang sakit.taknak tambahkan sakit hati orang lain pula kalau lepaskan.gaar.lastlast diri sendiri terkorban.bila tension semua jadi huruhara.buat kerja tak teratur.serabut.+ disebabkan keserabutan tu gak.akhirnya terlukakan diri sendiri.tanpa sengaja.ahak.najat mesti jealous tengok.yeye.(pulak).sabar je la kan dipertemukan dengan dia.ana buat baik.dia backstab ana.nasib ana tak bagi dia sonic blow.argh.semoga dia diberi kesedaran olehNYA 1 hari nanti.dia kawan yang baik.tapi mungkin kerana tak teguh pendirian tu yang menyebabkan dia jadi macam tu.manusia.banyak buat kesilapan.dimaafkan la untuk kali ni.kalau lepasni kena lagi?maafkan gak la kot.huhu.btw.terima kasih pada merekamereka yang sokong ana.yang memahami ana.yang setia.korang memang terbaik dari yang terbaik.
[terimakasihterimakasihterimakasih]

8 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

huree.takmachotakmachotakmacho.

~chickenrice~ said...

iklan buat seketika.teett.

Shakiera~ said...

oke2 ana paham . haha .
mule2 bace ta paham .
semoga dia cepat sedar :D

~chickenrice~ said...

haha.yeye.faham pun.harapharap dia pun faham la kalau baca.kankan?.
ameen.

solehah kd said...

ahah.
setiap kali pandang muke dye.
nnti ana ckp astaghfirullah, tak sampai hati seyh. haha

~chickenrice~ said...

ana tak.kalau tengok muka dia lamalama rasa macam nak hentak dengan kasut.jadi ana mengurangkan untuk tengok muka dia selalu.haha.lebih baik kan.ngee.

NajatN :) said...

bow,
laen kali klu na mencederakan diri sendiri ,
sila ajak ana .

ana memang suka ,
kang kejap lagi ana pun ade ,

~chickenrice~ said...

haha.ala.nt lambat.ana dah terkena lagi 1 hari tu.haha.tak sengaja.harap maklum.