Saturday, July 11, 2009

khidmatkhidmatan.

sampai dengan penuh keawalan paginya.asrama pun ada yang belum mandi.haha.semuanya sebab hadziq ada kursus kat utm pagipagi.jadi ana terpaksa pergi sekolah bergandaganda pagi dari dia.wuu.tunggutunggu mereka.wan.ni sah kes sama macam ana.adik dia kursus gak.ok.nak naik class.kunci.erk.memanjangkan tangan nak buka ikut tingkap.tak lepas.almaklumlah bukan tangan panjang.hoho.berkumpul.

gerak.fasi seksyen ana kak hanan.hure.pergi lorong duku.banyak rumah.tapi semua takde orang@mentakdekan diri seketika diawal pagi.wadeh.macam mana ni.lari kawasan lain la.sebelah kedai 5 zaini.ketukketuk.ada orang.ramai bebudak kechik!.dah teruja masa tu.jom bersihkan.ana+qila+asma+juwa basuh kereta.memang sedap.suami akak ni kontraktor kot sebab agak berlumpur la tayar kereta tu.er.bukan agak lagi.memang berlumpur.tu yang best basuh.bantai sesedap rasa.siap.aargh.pedih mata pandang kereta tu.bersinar.cing.haha.bersihkan longkang.ada yang cabut rumput.kak ina (tuan rumah) panggil minum air.jomjomjom.teh o.walaupun ana sebenarnya memang tak minum air teh.tapi disebabkan kesedapannya mencapai tahap kritikal.merelakan diri untuk minum.huhu.

lepas rehat ada kerja baru.ana+juwa+syafiqah+qila bersihkan longkang orang depan.yang lainlain pasangkan tikar getah jiran depan kak ina.wuuu.seronok deh.bersihkan longkang dengan firdaus+zamer.bebudak yang tak reti duduk diam.zamer tunjuk cara indonesia korek longkang.tak menjadi.daus tunjuk cara jepun la pula kan.hampeh.meh ana tunjuk cara filipina pula kan.ha.banyak kaut.lalala.terdiam mereka buat seketika.mak daus panggil minum pula.kali ni air oren berais.waaa.(mata bersinarsinaran tengok air tu).kira sedap sangat la kan.habis 3 jug.haha.sambung kerja.serbu adam@boboy yang handsome+pemalu+comel.gaar.geram deh dengan budak ni.juwa paling semangat.macam nak kidnap budak tu je ana tengok.sebelum balik sempat si zamer tu pecah masuk rumah jiran dia ambil ais krim malaysia untuk kitorang.haha.terima kasih.best tengok kejiranan derang.mesra mengalahkan saudaramara.bersatupadu dengan jitu.

pukul 11.balikbalikbalik.team terakhir sampai sekolah.sampaisampai terus pergi kantin.berkumpul.tengah refleksi.uhu.agak segan la kan disitu.datangdatang semua pandang.dah la tangan bawa ais krim malaysia yang bebudak kechik tadi bagi.ngee.risau je derang jealous.haha.blablabla.makan.penuh protokol.cengkerik.makan.habis.balik.zzzz.

0 ale.ale.ale.ale: