Thursday, August 27, 2009

aargh.

mak:abang,psp ni otw pergi je hadziq boleh main.da balik nanti suruh ayah sembunyikan.
abang:okiedokie.
ana:*hehe.biar hadziq rasakan macam mana ana rasa masa nak upsr.lalala.suka.
hadziq balik daripada class +an.
abang:ayah,mak suruh sembunyikan psp ni.
ayah:aaa.ok.
ayah pun sembunyikan.
lepastu...
ayah:hadziq,ayah sorokkan dalam almari.haha.
ana:*erk.aarggh.ayah pun bersubahat dengan hadziq.
dadada la tu hadziq.jangan rindu lagi psp tu.pergi belajar.

9 ale.ale.ale.ale:

:: s0ft :: said...

waaa. ayah nt. haha. bagi tau. kelakakelaka.

sha'abatuniman said...

adoyai... x aci! x aci!

~chickenrice~ said...

tu la.takde effect pun sembunyikan.ayoo.

~chickenrice~ said...

haha.apa yang tak haci deh?

amani;) said...

ahaha.x aci btl!
nseb je laa ana ade sndiri punya.x perlu sembunyi2!:D
tp slalu org gne.ngeh3

~chickenrice~ said...

haha.laa.tu ke ketakhacian yang korang sebutkan?dees.nasib je la ana tak suka main game.takde apa yang perlu disembunyikan.(tapi laptop je la selalu kena sembunyi.sobsob gak la.)

+akufobia+ said...

haha.suka la hadziq.ngaa.

Najat N :) said...

ana ta tahan aa nan family korg nie .
lawak ngeng :D

~chickenrice~ said...

ngaa.tahan jat.tahan.nanti niesa marah.haha.