Thursday, August 6, 2009

3 in 1 birthday.

yay.
alhamdulillah.kak ainun dah selamat di19kan.
tapi masih belum cukup umur untuk kahwin ni.haha.smile.:)


tingtong.
tak lupa.kak alifah gak.lahir selamat hari.ngee.

*psst.
awal ashaari pun. :D

****************************************

photobucket buat ana benci pada web tersebut.aargh.taksukataksukataksuka.geer.

10 ale.ale.ale.ale:

Shakiera~ said...

happy birthday to mereka2 . ta lupe jugak awal ashaari ea . hAHAHA !

Najat N :) said...

ahaha , sempat gak tuh ltak awal ashaari dy tue .

mak borek anak rintik , -__-

~chickenrice~ said...

~shakiera~
awalawalawal akhir.er.

~najat N~
lalala.mustimusti.nasib tak sampai nenek borek mak rintik kan?.gahaha.

Najat N :) said...

ahah .

bengong dayah .
*err . cube gi tanye nenek nt , :DD

~chickenrice~ said...

alealealeale.mahu kena campak dengan senduk nenek ana kalau tanya.nenek ana tak minat la awalawal ni.nenek ana minat tu.ustaz zamri mari mengaji+ustaz harun din+dato' dr. fadzilah kamsah ke.wahaha.

+akufobia+ said...

kenapa dengan photobucket?

~chickenrice~ said...

photobucket badutbadut+badut.sekian.

+akufobia+ said...

tu je?dush.

Anonymous said...

alhamdulillah dh 19thn ada kat muka bumi ni..
smua dgn izin Allah SWT...
pd tanggal 6 ogos juga sy tlh kehilangan seorg sahabat...
al fatihah..

~chickenrice~ said...

alhamdulillah.
DIA tetapkan sahabat kamu pergi pada tarikh tersebut supaya kamu terus mengingatinya setiap kali menyambut hari lahir kamu pada tahuntahun akan datang.insyaAllah.alfatihah.