Wednesday, August 5, 2009

cancelled!

semalam.
jom lepak klinik
kenapa?
buku latihan memanggil.
hari ni.
part time kat klinik
apa lagi ni?
tuitionlah kawan.
esok?
last chance.
klinikklinikklinik
hueh?
nonono.tempat paling berisiko untuk kena H1N1.
akhirnya.
tidaaak.
cutiku dirumah.
tolong lah nak pergi sekolaaaaah.

jom hantuk kepala kat dinding.eh.taknak.nanti sakit padan muka sendiri.ha.hantuk kat bantal.sampai tertidur.zzz.=_='

|berjuang berkorban demi cinta.cinta pada ilmu.cinta pada pelajaran.cinta padaNYA.haha.apa kena mengena ni?.|

3 ale.ale.ale.ale:

Shakiera~ said...

haha . cian . kite same2 la cuti kat umah . baru adil . bukan ke ade orang tu hari tu dia laa PALING semangat r bler announcement cuti . lompat2 macam ape . pastu time cuti baru sehari nak gi sekolah macam hape plak . haha .

Shakiera~ said...

haha . cian . kite same2 la cuti kat umah . baru adil . bukan ke ade orang tu hari tu dia laa PALING semangat r bler announcement cuti . lompat2 macam ape . pastu time cuti baru sehari nak gi sekolah macam hape plak . haha .

~chickenrice~ said...

huwa.aida.jangan sebut lagi.ala.biasa la.dengar je pengumuman cuti semua lompatlompat(astaghfirullah).dah kat rumah sebolehboleh nak sekolah.serious.dah seksa sangat dah cuti lamalama.tolong lah.sesiapa boleh buka sekolah balik secepat mungkin.helphelphelp.T_T