Friday, August 21, 2009

lagi tag?

1.beside your lips,where is the favourite spot to get kissed?
erk?ni pun nak kena beritahu ke?secret deh.=_='
2.how did you feel when you woke up this morning?
rasa teruja.last exam.
3.who was the last person@people you took photo with?
aaaa.aida+rai+najat+alyn.
4.would you consider yourself spoiled?
ha.ada gak la.selalunya bila time abang+taufiq ada.
5.have you ever had a best friend who was of the opposite sex?
adaadaada.9 tahun lepas.
6.do you want someone to be dead?
orang yang hidupnya sengsara kerana suatu penyakit?tak sanggup tengok dia terus hidup menderita.
7.what does your last text message say?
'selamat menghayati kehadiran ramadhan hidayah.yuk,kita jadikan ramadhan kali ini ini yang terbaik dalam hidup kita.macam mana?caranya.kita rebut peluang yang datang hanya sekali ini sahaja untuk benarbenar hampir denganNYA.susunlah jadual dengan rapi,letakkan target ramadhan kali ini+maksimakanlah ibadah kepadaNYA+minimakan dosadosa dalam diri.kakWan ada dengar 1 tazkirah,katanya,'rugilah+celakalah sesiapa yang berpeluang memasuki ramadhan,tapi setelah berakhirnya ramadhan,dosanya masih belum diampunkan.'mohon supaya ramadhan kali ini benarbenar menjadi madrasah tarbiah buat diri kita+setelah berakhirnya ramadhan,kita menjadi insan yang sangat berbeza iaitu lebih bertaqwa disisiNYA daripada sebelum ini.anggaplah ramadhan kali ini merupakan ramadhan yang terakhir dalam hidup kita.selamat berpuasa!(diedit sikit.sms guna shortform kan.ana melongformkan.haha)
8.what are you thinking right now ?
mayo.tak tahu kondisi dia sekarang.risau.
9.do you want someone to be with you right now ?
erm.mayo.boleh pastikan dia sihat.
10.what was the time you went to bed last night ?
11.30.sengaja melambatlambatkan tidur fikir nak buat apa esoknya(hari ni).
11.where did you buy the tee you are wearing now?
aaa.tak tahu.mak belikan.pakai je.ngehngeh.
12.is someone on your mind right now?
mayo.
13.who was the last person who text you ?
kakWan.6 minit lepas.huhu.
10 lucky person to do this quiz.
theLuckyLaki?haha.

0 ale.ale.ale.ale: