Monday, August 24, 2009

maie.

ayoo.yang bodyguard 2 orang kat tepi tu da macam nurse ada gak ana tengok.lengkap dengan baju putih+mask.nasib je takde apa benda alah kat kepala nursenurse tu?tengkolok?erk.

mereka da berjaya melawat dia.ayoo.tak tahu bila nak pergi.ana kirim doa je la eh maie.ngee.cepat sembuh maie.kamu olahragawati yang kuat.

*****

aarghh.darah.geer.ngilu tengok.tak boleh tengok darah orang.mesti rasa macam nak nangis.wuu.ni la masalah ni.macam mana nak jadi doctographer ni?adeeh.

4 ale.ale.ale.ale:

Shakiera~ said...

waaah ! maw ikot ziarah mai . dayah ta leyh tgk darah org je kan ? kalau nt luke sikit boleh ? haha .

~chickenrice~ said...

tu la.kalau la abang ana suka drivemengdrive.boleh minta tolong bawa.masalah betul dapat abang sayang sangatkan minyak kereta ni.adeh.er.hehe.yang tu favourite.ngee.

+akufobia+ said...

da.tak payah nak jadi doc.pergi jadi lain.penyembelih lembu?haha.

:: s0ft :: said...

ma-e dh keluarkan?