Friday, August 7, 2009

tag?

budak kecik itu mengetag saya.
1. kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
bayar perdana menteri malaysia
+BALA' tenteranya letak jawatan?haha.
2.kalau anda jadi orang terseksi didunia?
say no to seksiseksi.
3.kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
tak perlu terjun rasanya kalau nak buktikan cinta kita pada DIA.
4.kalau orang kata blog awak teruk nak m*mp*s?
berdoa supaya blog ana tak m*mp*s lagi.
5.kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda?
nuhal.asalkan orang tu boleh membimbing ke arah yang lebih baik.
6.kalau tiada lagi hari esok?
lusa pun takde?
7.kalau orang yang anda benci berada didepan anda?
senyum.buat muka tak bersalah.senyuman itu sedekah.
8.kalau anda berpeluang masuk fear factor+makan bendabenda pelik?
yang pasti ana takkan rebut peluang untuk masuk.banyak lagi aulawiyat lain.:D
9.kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
mesej@call tanya mereka ke mana.
10.kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati.nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
edcoustic?ngaa.
11.kalau diberi lesen untuk membunuh,siapa yang akan anda bunuh?
orang yang nak bunuh ana.kena bunuh dia dulu.baru adil.
12. kalau orang kata anda kacak/cantik?
DIA Maha Membentuk Rupa.tak mustahil.semua ciptaannya cantik+kacak+tampan+indah.
13.kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
koreksi diri balik kenapa kena AIDS.
14.kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
tak kisah.asalkan dia happy.boleh happykan untuk dia sekali.+mungkin memang bukan takdir kita dengan dia?
15.kalau anda memenangi anugerah?dan anugerah apa yang anda inginkan?
syahid dijalanNYA macam kanakkanak Palestin.
16.kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing,bangsa asing mana anda akan pilih?
taknak asingasing.susah.culture tak sama.melayu lagi sweet.haha.
17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
kerana Tuhan kita ditemukan.andai terpisah itu ketentuan.yakinkan diri semuanya ada hikmah.
18.kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka mencemburui anda?
manusia memang tak lari daripada sifat cemburu tersebut.biarkan je kot.sebab mungkin ana pun ada cemburu kat orang lain?
19.mengenai orang yang tag kamu ini:
budak kecil.comel.baik.riang ria?
20.saya tag:
sesiapa yang merasakan dia belum buat tag ni.lalala.

3 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

siapa budak tu?nak gigit.

Najat N :) said...

ahah ,
lawak pulak care nt jwab soalan 14 tue. :D

~chickenrice~ said...

haha.yeke?.ngee.