Wednesday, August 26, 2009

terbuat.

itu dia.tag.
1.bekas kekasih saya adalah
belum pernah berkekasih.macam mana nak berbekas?
2.saya sedang mendengar
bunyi jari sendiri menaip keypaid.
3.mungkin saya patut
tak buat tag ni.
4.saya suka
camera?
5.sahabatsahabat baik saya ialah
mereka yang mengenali diri ini.sayang kalian.
6.saya tak faham
topik math yang ustazah azimah ajar tadi.
7.saya kehilangan
sumber inspirasi?(ha.ha.)
8.ramai yang kata
saya 'gilagila'?adush.
9.makna nama saya
cahaya petunjuk.cing.
10.cinta itu adalah
hati.+ hati itu urusanNYA.
11.di suatu tempat seseorang sedang
bernafas.yang pasti.
12.saya akan cuba
untuk merajinkan diri teman mak ke bazaar petang ni.
13.ayat 'selamanya' membawa maksud
er.sampai bilabila?
14.telefon bimbit saya
agak mereng.nak mesej tak dapat.sobsobsob.
15.bila saya terjaga dari tidur
terus bersahur
16.saya meluat bila
orang meniru sesuatu daripada orang lain+buat muka innocent.(lalala.)
17.pesta@parti adalah
sambutan?
18.haiwan yang paling comel pernah saya temui
bulat?haha.
19.peringkat umur yang paling menyeronokkan
aaa.remaja+bersekolah?
20.hari ini.
26 ogos 2009=5 ramadhan 1430H.
21.malam ini saya akan.
aaa.over night dengan abang macam biasa?ngahaa.
22.esok saya akan
berumur 14 tahun 17 hari.:D
23.saya betulbetul inginkan.
kamera nikon yang power tu.aarggh.
24.ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ni
nampak mak kat belakang tengah geram sebab terlewat bangun nak pergi tuition.nyanyanya.
25.pusat membelibelah@arked permainan.
22 tak best.
26.makanan barat@jepun
er.french fries?
27.bilik yang terang@gelap.
22.baru nampak membangun.(yeke?)
28.makanan segera adalah
fast food=makanan pantas?
29.ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
study rajinrajin.lebih banyak dugaan lebih besar ganjarannya nanti.:)
30.siapa yang anda mahu tag
walala.ana taknak cari pasal bulanbulan ramadhan ni.

4 ale.ale.ale.ale:

Shakiera~ said...

haha . number 16 ta leh bla . nakal ye kamoo :)

~chickenrice~ said...

ha?nakal?kenapa ku jadi mangsa?apa ni?tak faham.(uuuu.)

ChiCken WiNg^__^ said...

izinkan hamba mengambil tag ini.hamba sudah tidak ketahan kebosanan

~chickenrice~ said...

silalah.patik mengalualukannya.bersabarlah.4 hari lagi ye.