Friday, September 18, 2009

antara 3.haha.

along.benz.ked.
semua buat ana hampirhampir jatuh ke skala gila.kot.
aaa.nakversusnakversusnakversus.
iklan:siapa boleh dapatkan versus untuk ana secepat mungkin ana bagi ucapan terima kasih tulus ikhlas dari hati.haha.seriousserious. :|

psst:belum kira lagi rooftop rant+gurindam.lupa pula nak cari.kalau dapat la,alamat trachea plastik la kat kampung nanti.ngahaa.

12 ale.ale.ale.ale:

::S::nanino said...

napela sume kkk form 2 sepesen . .
suke sngt novel yg hlovate buat . .
pelik2 . .
kkk kite tu pun nk sngt bace versus ..

~chickenrice~ said...

haha.tula.korang tak menghayati makna novel yang sebenar.(apakah.)hlovate la author paling berjaya abad ini.novel dia semuanya berkualiti.ana rasa kalah la novel alaf21 yang lalala semuanya.hlovate seimbang.selitkan unsurunsur keagamaan.tuptup boleh belajar berspeaking dengan ayatayat powel dia.yeh.sokong la hlovate.lalala.

::S::nanino said...

baek . . saye sokong hlovate itu (bendera putih) . . ye la hlovate la author yg paliiing feymes . .

~chickenrice~ said...

hure.menang.haha.mission:hunting hlovate's.lalala.

stack said...

dayah ana ade buku gurindam..

~chickenrice~ said...

peergh.ni sengaja buat muka taknak duit raya ke apa ni?haha.best?mana lagi best,gurindam@rooftop rant?

Nina;) said...

eh2.
ramlee awang murshid pun bgus laa!
tp tu mcm utk org dewasa.
hlovate ni utk remaja2,sesuai laa.

~chickenrice~ said...

man,ana masih remaja.=_='
haha.ana da tak pandang kot novel penulis lain.asal nampak penulis hlovate,tengok tajuk+baca sinopsis pun tak ingat da,angkut terus pergi kaunter.haha.

Najat N :) said...

dayah .
ked benz afiq .
confirm gyla ana dibuatnyee . -__-"

sangattt lah best~ xD

~chickenrice~ said...

haha.kucai pun jat,kucai best.gilagila.ana rasa AO tak macam derang sangat la.uuu.

Najat N :) said...

haha . mane nt tawu , versus pun belom habes bace kt internet tue :P

btw , kalo tak silap editor versus kot cakap versus kluar next year dong .

~chickenrice~ said...

teka je.haha.AO macam pokoyo je.lalala.slumber.tahun deepan?betul ke?mana boleh.alaa.pmr tu.pmr vs versus.aaargh.salah tengok kot.haha.