Sunday, September 6, 2009

badut tag.

bila badutOren mintak penyakit.dishdish.
1.apa perasaan anda sekarang?
menyesal dengan keputusan yang dibuat?aaa.tak.tak perlu menyesal kot.tapi macam ter.apa ni?aaa.lupakan.
2.saya nak makan?
mana boleh.nanti kena usung naik van jenazah sebab tak puasa.(ustazah cakap la.ana pun tak pasti betul ke tak?)
3.saya tak suka?
kurma.kismis.madu.mayonis.makanan pedas.sayur.susu.lipas.lalala.
4.impian saya?
segan la nak beritahu kat sini.(ha.ha.)
5.haiwan yang saya tak suka?
ulang sekali lagi.lipas.harap maklum.
6.saya harapkan?
dapat tamatkan semuanya setamat mungkin.tak sanggup nak menanggung rasa bersalah dengan dia.sobsob.
7.jika boleh putarkan masa?
nak putarkan balik kenangankenangan dengan mereka yang jauh kini.rindurindurindu.
8.saya pada 10 tahun akan datang?
study lagi?kahwin?aaa.tak kot.alyn mimpi lain.haha.teett.
9.handphone saya adalah sebuah?
sebuah handphone?er.apa ni?
10.saya pernah bercinta sebanyak?
kejap.kira.blablabla.syntax error la.
11.saya suka pada?
photgraphy.
:mCamera:
12.kawankawan saya?
kasutkasut belaka.haha.
13.pernah dikhianati?
macam mana nak tahu kita dikhianati@tak eh?
14.apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
jawabkan soalan 13 dulu boleh?
senaraikan 8 orang untuk ditag.
tak suka senaraikan.siapa nak buat,buat je la eh.

3 ale.ale.ale.ale:

Syed Jaafar said...

yang jual buku tu.."orang kate" muke die macam muke ana haha...

~chickenrice~ said...

apakah.mana pulak orang jual buku kat post ni?monyet ambil gambar ada irasiras dengan orang jual buku ke?ngaa.demamdemam.

Badut Oren said...

haha .
oh yeah .
seronok cari penyakit .
haha . ^^.