Friday, September 25, 2009

sabar.

"karna aku ingin tetap sahabatmu."
ku benci semua ni.kenapakah?saje cari gaduh@TER je?saje menguji kesabaran seorang hidayah?sebelumsebelum ni boleh tahan lagi.ni da melampau.argh.shuvit.ana taknak lagi bersangka buruk.ana taknak da bencimembenci.banyak negatifnya pun kalau ada sikap tu.tapi dia tak fahamfaham klu yang ana bagi daripada dulu.ingat ana mainmain?kang keluar laser cyclope ku yang tersimpan lama,nangis.adakah ini 1 ujian dariNYA untuk menguji tahap kesabaran+keimanan hambaNYA ini?ku sayang kamu.tapi kenapa lah kamu mulakan semua ni?secara TAK SENGAJA yang melampaulampau banyaknya?apa semua ni?jodoh?chemistry?aaa.

|ya ALLAH,andai ini semua ujian untuk menambahkan keimananku padaMU,ku mohon,kuatkan diriku.janganlah ENGKAU biarkan api kemarahan ini terus marak sehingga membuang diriku dari alam nyata.ku mohon ya RABBI.|


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


4 ale.ale.ale.ale:

Najat N :) said...

bow , kalo jodoh@chemistry kyte due tue cmane pulak eh ?

~chickenrice~ said...

tu serentak.ok lagi.yang ni punya tuptup lepas ana.tak ke gila tu.dishdish.

+akufobia+ said...

gila kot.hoho.adat la kawan.tak gaduh tak makin rapat.(betul ke?)

~chickenrice~ said...

agak la.ishish.astaghfirullah.haha.ye kot.gaduh tu mesra.(kan jat,alyn,qila?)