Sunday, September 6, 2009

softboard+badar.

softboard kemerdekaan.

*****

jumaat.4 september ada pertandingan softboard kemerdekaan.mulamula semua macam memang malas jiddan nak hias.pandang condong je kat softboard tu kan.sekali alyn+balqis tersemangat.semua semangat.haha.bagus kalian.+ akhirnya,ni la hasil 3 jam bertungkuslumus cari bahan nak hias.menang@kalah bukan persoalan,yang penting happy+puas.kankan?ngaa.terima kasih atas kerjasama semuanya.

*****

malam badar.

*****

alhamdulillah.sambutan malam badar berlangsung dengan jayanya.berkat ramadhan juga mungkin,cuaca cerah.alhamdulillah lagi sekali,DIA permudahkan semuanya.ramai.meriah.buat 1st time kalinya KOT buat kat kompleks tahfiz yang boleh dikira baru gak la.(eh,memang la.da nama pun baru,mana pernah guna lagi untuk malammalam badar tahuntahun lepas kan.).kutipan dana malam tadi mencecah RM**k.katanya pecah rekod.tapi tak pasti sangat.tak berapa dengar pengumumannya tadi.thee.banyak mana pun nilai kutipannya,semoga setiap sumbangan yang diberikan walaupun tak selumayan mana akan menjadi mahar untuk ke syurgaNYA nanti.insyaAllah.

4 ale.ale.ale.ale:

Shakiera~ said...

ooo . buat kat situ ea . huhu . ade hikmah nya maybe ana ta pergi . haha . *malam tu ana makan domino's pizza . ta de kene mengena . haha .
eh , benda cap tangan2 tu sempat kering ke ? haha . lawa2 .

~chickenrice~ said...

yup.best gak la.ele.domino tak sedap.kitorang makan nasi briayani+ayam+daging+oren+kurma(ana tak makan eh.harap maklum.)+kuihmuih.lagi best.haha.sempat la kot.entah.

+akufobia+ said...

kurmakurmakurma.haha.takutkan kamu.ngaa.perghh.tengok gambar je da tahu meriah dia macam mana.arghh.jelous berdoubledouble.tidakk.macam best gak la kan bila tukar tempat.ngaa.

~chickenrice~ said...

geer.tengok gambar pun da nampak meriah,kalau jadi pengambil gambar tu lagi la terasa kemeriahnnya.ishish.best gak kot.sebab pakcikpakcik+kaumlelaki semua duduk luar.kaumhawa conquer musolla banin+banat+kantin.haha.bestest.