Thursday, October 15, 2009

ngeri.

najaaat~mission say no to alphabet kita yang1st (1st je eh.lalala.) da hampir berjaya.sehinggalah petang tadi..

ketiduran di petang hari.termimpi.jengjengjeng.dia muncul.macam pelik.kenapa tibatiba keluar kat mimpi pula?aaa.bestbest mimpi,mak kejut pula.dia hilang.nak sedih?err.sambung baring balik.berharap untuk mimpi tadi disambung.(boleh ke?).tapi disebabkan terlalu memikirkan tentang mimpi tadi,otakku tak selamat direhatkan,da tak boleh tidur balik.terus bangun je la.nak mimpi lagi tak malam ni?haha.boleh eh macam tu.adeh.tak mengharap untuk mimpi dia lagi.taknak.tolong.jangan.don't.tukarlah orang lain pula.baru macam meriah sikit mimpi.ni balikbalik dia.haha.

*****

2 tahun da.taknak ingat balik.taknak imbas kembali.janganlah mimpi dia lagi.harap.

4 ale.ale.ale.ale:

+akufobia+ said...

aa.shuhshuhshuh.

+akufobia+ said...

seram seh mimpi macam tu.mimpi orang yang memang kita da tak nak ingat lagi.(ke mimpi sebab memang selalu nak ingat dia?aa.)

Shakiera~ said...

haha . dayah ni . nak mimpi dia ke ta nak ? mule2 bestbest . pastu tetibe jangan tak nak . haha . pelik ye :D

~chickenrice~ said...

haha.tu la.ana pun keliru.jap.fikir balik.hmmhmm.kalau ana kata nak la kan,memang mengundang pelempang najat ke pipi.haha.