Friday, November 20, 2009

akan rindu.

kerana ku sayang kamu,
i'm so gonna miss you,najat.
-bowsun-


*****
sekali lagi terpacak kat kedai srih.tapi tak lama.kena pergi.ada urusan.gogogo.najat+rai ada sekali.agak meriah.tak.maksud ana gila meriah.ngaa.

nak pergi.tapi tak dibenarkan.anak yang baik kena patuh cakap makayah kan.keinginan memang menggunung,tapi tiada kebenaran.pasrah.DIA da susunkan semuanya untuk daku.kecewa untuk yang dulu.+lagi untuk yang ni?mungkin ada kebaikan yang akan lebih berpanjangan lepas ni?harap.lina boleh?kalau dibenarkan,teruskan.pergikan untuk ana.bawa la sorang penggantiku.ku rela.haha.takpe la kan.ada la baikburuk lebihkurang tak dapat pergi tu.aaa.semoga kekecewaan hari ni diubati esok hari dengan tugasan yang diamanahkan?laksanakan amanah keranaNYA,insyaALLAH,kepuasan dirasai.cewaah.

4 ale.ale.ale.ale:

Najat N :) said...

ceh , takleh kalah . nanti tunggu lah~ ana nak cube jadi lagi sweet weeweet lagi dari nt . haha .

~chickenrice~ said...

haha.nanana.yelayela.ana tunggu je ni.jat,terbukti kot budak heartless takkan selamanya heartless.haha.

.soft. said...

haha. mak ana suh pegi. bagi alasan baik punya. lastlast. mak kate; x pe lah kalau gitu.

~chickenrice~ said...

siapa eh yang suruh bagi alasan tu?haha.yeaa.takyah pergi ramaiaramai.nak kena mesej ustazah la kan.adeh.