Thursday, November 19, 2009

laalala.

datang seawal mungkin.budak yang naik bas syukor tu pun kalah kot.hehe.sampai je mesej lina,kat mana.senyap.tak puas hati.call.tak angkat.turun je la.tengah jalan kat padang,tibatiba nampak kereta ustazah zurina keluar,lina dalam tu main lambailambai.herk?apakah ini?buat muka slumber.relaxrelax.cool.pergi kantin.aaa.lapar.tunggu lina.mesej lagi tanya berapa lama keluar.tak balas.call lagi.tak angkat.time tu da sunyi sorangsorang.aaa.apa nak buat ni?pergi musolla je la.lepak.fu.da 1 jam berlalu.masa tu da fikir da,ni kalau lina sampai ni sah ana rendam dalam kolam ikan tu.jalanjalan la pula kan.srih rehat.kedai srih da buka.hure.duduk depan tu.da pukul 10.mana linaaaa?aaargh.sabar lagi.tunggutunggu.baah!..lina.debish.nak aje ana sepak budak ni.sabar je la kan.rupanya tertinggal hp kt rumah.ngaa.budak ni kan.ok.lina makan.budakbudak tahun6 main terjahterjah.ceh,malu ana.result upsr!waa.semua kejar ustaz halimi+ustazah norlaila.ana+lina tak excited kot tengok.lina da tahu+beritahu ana awalawal lagi.ceit.keluar result.hure.

tahniah lagi sekali.kot.haha.
5A:29 orang.(peh,sama dengan batch ana pula kan.kalah gak dengan batch15.jom bantai batch15 lepas ni jom.)

bila da tak tahu nak buat apa,ziarah la markas lama.peh.nak rindu gak walaupun 2 tahun je kot tinggalkan.tu pun masih lagi kot ziarahmenziarah markas tu.aaa.banyak betul pencemaran bunyi.zzz.


*****

result upsr+sppm da keluar.result semester 2 penulis macam mana eh?ngaha.ngeri dengar soalan tu.jadi,jangan tanya.lalala.ana takkan jawab.:P ngehehe.

*****

waargh.adik ku sorang ni da besar la..lala.sorry dik,lambat pula wish.ok,hidup baikbaik.
jangan asik makan sotong basi je.nge.

7 ale.ale.ale.ale:

kautsar. said...

eyh eyh ,
bangge bangge .
batch kite menang .
nak belasah ?
dekat padang la .
perang sekali .
syok siket !
haha .

Shakiera~ said...

haha . lina ade gak cerita pasal tertinggal hp tu . dia kate muke nt tengok dia dalam kereta muka ta puas hati . haha . eh , camne nk makan sotong basi ? eyuck . kesian adik . sakit perut kang .

~chickenrice~ said...

haha.agak la.sabar je kan.berjamjam tu tunggu dia.lalala.jangan esok kena lagi da.haha.lepastu kena food poisoning macam ana+rai pula.aaa.ramairamai kena.tidaktidaktidak.

ChiCken WiNg^__^ said...

mmg x sbr tunggu tarikh 30

hanasyafiqah. said...

eheh ,
kteorg menang UPSR.
derang menang SPPM.
tk bole percayee 17 org 13A.
tk tau ponn da kluar actually. :DD

.soft. said...

haha. sorrysorry lagi. maaf.

[sekepinghati] said...

kenape ade gambar orang?hahah