Thursday, November 19, 2009

terbengkalai.

tagged+friendster da macam terbengkalai je kan.kelmarin tu da bosanbosan jalanjalan balik kat sana.aaa.nothing.takde apa yang menarik.bertambah bosan bila inbox email masuk yang entahhapehapeentah.fikirfikirfikir.kenapa ana kekalkan eh tagged+friendster tu?fikirfikir balik,1 benda je.nak tahu dia hidup lagi@tak.haha.kejam tak?nge.dulu boleh la buat macam tu.sekarang,bila asik kena brainwash je dengan kembarsenget tu,bila rasa macam tak mendatangkan apaapa award,lalala,malas da.maka,dengan muka penuh heartlessnya,tekan cancel account.selamat tinggal tagged.selamat tinggal friendster.selamat tinggal abc.
kerana,punca wujudnya lagi 22 benda alah ni adalah dia.+ rasanya tak perlu da kot..
aaaa.
diri ini mengharapkan cahaya petunjukNYA membanteras loronglorong kegelapan di hati ini selama berkecimpung dalam industri pentaggedfriendsteran ini.ameen.

*****

seorang chickenrice memang susah kot nak serius.tapi tak susah kalau tersalah masuk channel.ngaa.jat,tolong,jangan buka lagi topik tu.buat ana rasa macam nak larilarilari+terus berlari,lari+lari+gooll (aa.rindu niesa.haha.) je seh.serius,tergamam.tak sangka pula kan.haila.
akan rindu dikau.

1 ale.ale.ale.ale:

ChiCken WiNg^__^ said...

yeah gol!!..kemenangan untuk pasukan ayam a1..yeah!!.bole msk final