Tuesday, December 15, 2009

mengalah.

buat gadget.peh.kena buat menara.kitorang dulu takyah pun.hoho.tolong lah aulad yang sangat DENGAR KATA buat menara.tibatiba..
A:eh,kuatlah benda ni.(sambil memijakmijak kayu yang diikat pada menara dengan riangnya.)
B:memanglah kuat.sebab ada kaki aku! =_='
haha.gelak peningpening dengan lina.lawak lah budak.adeh.

ana tahu salah ana.tapi bukan dilakukan atas kesengajaan diri ini.ana tak minta untuk perkara tu berlaku.macam mana elak pun,bila DIA kata jadi,maka akan tetap jadi.
please,forgive me.

*****

bila setiap perkara yang dilakukan dipandang negatif.segala yang dikorbankan diputarbelit menjadi muslihat segala.kenapa mesti ana yang ditundingtunjukkan atas segalanya?berdiam bukan bermaksud ana rela segala tohmahan tu dicurahsimbah macam air dari baldi.taknak melumutkan keadaan yang da sedia keruh.takut ada yang terkorban pula bila keadaan makin keruh.tolong.tolong beri peluang untuk diri ini memadam rasa kecewa dulu.beri peluang untuk diri ini nikmati kemanisan waktu bersama mereka sebelum tiba masa untuk melepaskan segalanya pergi.


*****


dia da pergi.mengharap dia kembali.aaa.jaga diri.hidup baikbaik.selagi wujud gelang tu dengan ana,selagi tu kamu dikenang.maka,kalau 1 hari nanti tibatiba terhilang gelang tu,ana sms eh.kamu postkan gelang baru,nak sambung kenang kamu.haha.:P
ku biar kalam berbicara.menghurai maksudnya di jiwa.agar mudah ku mengerti segala yang terjadi,sudah suratan Ilahi.
ku biarkan pena menulis.meluahkan hasrat di hati.moga terubat segala keresahan di jiwa tak pernah ku ingini.

[sahabat sejati-UNIC]

1944/15122009,
i'm so gonna miss you;najat,
chickenrice.

0 ale.ale.ale.ale: