Thursday, December 10, 2009

lepas.

melepaskan rindu pada SRIH yang dicintai.er.SMIH?alamak.kenapa macam rindu SRIH lebih eh?haha.bias?nonono.mungkin sebab baru 2 tahun kat SMIH kot.so,takde nak rindu sangat.thehehe.lagipun,kat SRIH mula berlarilari.jatuh.bangun balik.lari lagi.jatuh.nangis.haha.semua belajar kat SRIH.tadika dulu tak berlari.takut pergi tadika.so,berapa bulan je kat tadika.lepastu tak.haha.jadi tak sempat nak main larilari.pergh.nyesal jadi penakut pergi tadika.+kat SRIH gak mula ditarbiyyahkan.ditanamkan intipatiintipati islam sebenar.baru belajar mengenal apa makna muslim sebenar.belajar jadi muslim rabbani.belajar mengenal diri sendiri.(peh.macam extreme sangat je sekolah rendah ni.).apa pun,6 tahun kat SRIH,mungkin jiwa da sebati kot.yes.sebati.merindu suasana masa SRIH.lari macam kanakkanak tadika.(tak merasa dunia tadika sangat kan.haha.).nakal.kacau orang.bila naik darjah5,da jadi orang sikit kot.darjah6..huwa.lagi rindu.rasa diri matang?(HA.HA.).time tu da suka nak tolongtolong segala bagai aktiviti sekolah.makin rapat dengan guru.makin sayang.makin kenal.makin rindu.aaa.semoga perjalanan hidup kat SMIH membawa 1002 makna.
(macam ni kot alumnialumni rasa bila tinggalkan bumi hidayah.tu yang selalu je menyemak kat sekolah.haha.XD)



1232/10122009,
alam persekolahan adalah alam terindah,
yang takkan pernah wujud untuk kali kedua,
chickenrice.

0 ale.ale.ale.ale: