Sunday, December 13, 2009

nak sihat.

haattchuum.
dees.tak bestnya demam.lagilagi bila demam tu di++ dengan selsema yang bersinnya sepanjang masa.aaa.batuk lagi best kot.tapi lagi best kalau sihat je kan.rindu nak sihat.

gulingguling macam tenggiling je lah bila demam ni kan.paling tak best kena telan ubat.aaa.lari.(adeh.kalau lari macam mana nak sihat kan.paksa makan.gulp.)
jom jaga kesihatan diri.untuk melebihmudahkan kita beribadah padaNYA.

0045/13122009,
semoga dengan kembali sihatnya daku,
terhapus dosadosa kecilku selama ini,
chickenrice.

2 ale.ale.ale.ale:

ChiCken WiNg^__^ said...

bersin bergerak seratus batu sejam jadi bersin pasti dapat mengejar mereka[haha..ape kena mengena]

~chickenrice~ said...

haha.nt memang penghafal segala iklan tv3 yang berjaya anisah.