Thursday, December 17, 2009

nakal comel.

bestkan tengok budak kecil nakal?budak kecil nakal,comel.tapi tak comel kalau nakal yang sampai vandalisme.nakal yang mengganggu orang sekeliling.nakal yang mencederakan orang.nakal yang degil.ugh.tak best.kalau budak besar buat vandalisme+etc tu kira nakal jenis apa eh?nakal yang mengada?hmm.maybe.selalunya kalau budak besar buat bendabenda tu,mesti orang cop budak jahat.aaa.tak jahat lagi kot.diorang belum sampai membunuh.+hanya 2 perkara yang boleh dikategorikan sebagai jahat pada ana.membunuh+murtad.kiranya kalau diorang buat bendabenda tu,dikira nakal jenis ganas lah kan.tapi da besar,kena pandaipandai lah fikir.sampai bila nak jadi nakal.bila nak membesar,kan?so,jom layan kenakalan budak kecil selagi diorang belum jadi budak besar.bila budak besar nakal mesti rasa macam nak lempang kan.maka,biarkan si kecil tu nakal ketika kecil.supaya mereka puas nakal kecilkecil+bila besar nanti,tak lah kempunan nak nakalnakal,jadi budak baik.+dengan kenakalan diorang tu lah yang akan merindukan kita pada mereka.aaa.

*****

away ke selangor untuk beberapa hari.*tak semangat.d=_='b.*

2050/17122009,
nakalnya anakanak ketika kecilnya,
bertambah akalnya apabila membesar,
[Nabi Muhammad/700 mutiara kata],
chickenrice.

0 ale.ale.ale.ale: