Thursday, December 3, 2009

ter.

janganlah selalu mengharapkan orang lain harus mengerti akan perasaanmu,
walaupun ia adalah sahabat karibmu sendiri.
[bahsa jiwa-al maidany]
kita buat ni.kita buat tu.semua kita buat.takde sorang hargai.takde pun orang yang nak cakap terima kasih.walau senyum je pun takde.pergh.sob.langsung tak bernilai ke apa yang kita buat?susah sangat ke diorang nak cakap te-ri-ma-ka-sih?aa.berkecil hati kah?jangan.jangan kecil hati.memang diorang tak cakap terima kasih.diorang macam tak hargai pun kan.tapi DIA nilai.kalau apa yang kita buat tu untuk kebaikan semua,niatnya betul kerana DIA+bukan hanya semata nak dapat pujian orang,insyaALLAH,DIA sediakan ganjaran.bersyukurlah kita masih mampu berkhidmat.bersyukurlah kita tak dapat ucapan terima kasih+pujian melangit luas.mana tahu,dengan pujian tu akan menyebabkan TERriaknya kita.habis..siasia segala kebaikan tu,kan.

*****

jangan lawan.jangan layan.tapi lupakan.ok.jom sibukkan diri dengan perkara yang lebih manfaatnya.zz.*semangatsemangat.*.

1514/3122009,
kadang iman turun naik,
kita nak ia terus naik,
kenapa biar ia turun?
chickenrice.

0 ale.ale.ale.ale: