Thursday, January 28, 2010

hueh.

penat.huehhueh.
tak best kan penat?rasa macaaam...zzz.
tapi kalau perkara yang memenatkan tu kita buat kerana DIA,mesti penat tu macam tak rasa je kan?
penat yang tak menjejaskan orang lain.
penat yang tak mengganggu orang lain.
penat yang untuk DIA.
penat yang tak siasia.
penat yang puas.
JOM usaha untuk penat kerana DIA.
semoga lepas ni kalau penat,takde lah rasa tension sangat kan.sebab semua penatlelah kita hanya untuk DIA.


1858/28012010,
ku biar kalam berbicara,
ku biarkan pena menulis,
moga terubat segala keresahan di jiwa,
tak pernah ku ingini,
chickenrice.

0 ale.ale.ale.ale: