Tuesday, February 16, 2010

seven minus one = ?

special entry,

for the special one.
updated !

sevenseeds.*shoots are positive phototropism.*

1.2.3.4.5.6..eh.enam je ?
er.da jadi sevenseeds-one lah kan.adoiadoi.

sorry aida.aby malas nak meninggi.ni dia.
budak degil taknak meninggi.da siram dengan air tak tinggi tinggi.
agakagak kalau siram dengan
vitagen ke susu HL ke,dia boleh meninggi tak ?

*****
bila ada depan mata,tak suka.
bila takde,baru nak rindu.
baru nak kata sayang.
baru nak menyesal.hmm.
hargai mereka selagi mereka masih bersama kita.

1303/1602010,
ku biar kalam berbicara,
ku biarkan pena menulis,
moga terubat segala keresahan di jiwa,
tak pernah ku ingini,
chickenrice.

5 ale.ale.ale.ale:

stack said...

dayah yg x meninggi tu bkn spongy kan????

stack said...

ana tau.. aby x nk jdik tinggi mcm tuan die kot...

~chickenrice~ said...

haha.spongy boleh tahan tinggi dia.tengah top sekarang patty+tony.yang lain berentap.aby kesunyian.tapi tapi tapi,tadi aby da start tegak.macam ada harapan nak meninggi.aa.

aida said...

haish , aby ni . masalah betul , dia rendah diri kot . malas nak tinggi tinggi -__-'

~chickenrice~ said...

haha.mungkin kot.tapi.tadi dia da berdiri.haha.insyaAllah ada improvement lah.