Thursday, June 10, 2010

terasa.

dengan nama ALLAH,
huraikan simpulan hati, akal, fikiran dan lidahku.



"aarghh. aku terasa dengan kata-kata kau."
"terasa betul dengan entry awak."
"kau buat aku terasa, caya lah."

semua orang boleh terasa dengan kata-kata orang.
tapi tak ramai yang boleh terasa dan menerasakan hati mereka untuk berubah ?

senang untuk cakap,
"aku terasa, kau terasa tak ?"

*berhenti dulu disini,
teringat 1 kisah..

=====

[I][M]
"kalau nak jadi doktor, bertanyalah pada doktor, macam mana nak jadi doktor. kalau nak jadi engineer, tanya pada engineer, macam mana nak jadi engineer..." *ayat yang sengaja digantungkan dengan tali pinggang.
[i.a/imeem[dot]com]

"err. ok, agak terasa dengan ayat tu."

"hmm. bagus lah. memang nak bagi terasa pun. semoga terasa tu jangan hanya terasa, tapi apa yang terasa tu, cuba ubah, agar lepas ni bila ada yang bagi ayat macam ni lagi, tak perlu untuk terasa lagi."

*terasa lagi sekali.zz. =____='

=====

maka, konklusinya, terasa itu, bagus @ tak ?

orang tegur kita secara berlapik atau bahasa saintifiknya perli, kita terasa, bagus @ tak sebenarnya ?

jawapannya, anda cuba, baru rasa.
:)

=====

FIFA ? *apa tu ?

permainan tradisional ke ? buah-buahan tempatan mungkin ? atau kuih raya ? err. ke.. USRAH ?

taufiq cakap FIFA tu perihal bola. ooo. bebola ?


*hiraukan repekan di atas.

FIFA bakal bermula.
maka, peringatan untuk semua pencinta fishball.
jangan sampai leka. jangan sampai lupa perintah DIA. jangan sampai runtuh tiang agama kerana bola.
alright ? v(^,^)
selamat berFIFA.



2112/10062010,
ya ALLAH,
bersihkan hatiku dari sifat munafiq,
pekerjaanku dari sifat riya',
lidahku dari berbohong.
chickenrice.

0 ale.ale.ale.ale: