Friday, January 28, 2011

alhamdulillah.

dengan nama ALLAH,
huraikan simpulan hati, akal, fikiran dan lidahku.

[mode: rindu sekolah. tsk.]

[ayah][mak]
"banyak betul dugaan."
"takpe. lagi kuat. :) "
ameen.

ALHAMDULILLAH.
praise be to Allah.

lepas segalanya bermula dengan penuh harapan dan semangat tapi berakhir dengan berbaldibaldi air mata (lalala.), hampir tamat lah segala penderitaan. sebulan tu derita tau. tak sanggup nak tambah penderitaan lagi sebulan. never. serik. baru aku faham perasaan dia 4 tahun lepas kena macam ni. woo. dahsyat. kuat betul dia boleh survive. berjaya dah pun sekarang. memang tabik.

inshaAllah, aku terima ni sebagai yang terbaik dari Allah. sebab ni yang jalannya Allah permudahkan. mungkin untuk aku, ini yang terbaik. yeah. semoga ini yang terbaik. serious dah penat dengan semua ni. tapi taknak putus asa. cuma penat. nak rehat. takpe kan ? terima kasih. zzz.

=====

bersemangat untuk mulakan langkah baru. yeaa. semangatsemangatsemangat.

"berlalu waktu namun abadi, menjadi inspirasi, nama mu terukir. jasa melangit tinggi kau memberi inspirasi buat hidupku selamanya."
[hadirmu-demascus.]
aku akan kenang kau, sampai bilabila. terima kasih.

note : you are better than the best.

"Allahumma, bersihkan hatiku dari sifat munafiq, pekerjaanku dari sifat riyaa', lidahku dari berbohong, pandanganku dari khianat, kerana ENGKAU Maha Mengetahui apa yang disembunyikan oleh pandangan dan dirahsiakan oleh hati."

2211/28012011,
from HIM that I came,
to HIM that will I be returned,
chickenrice.

6 ale.ale.ale.ale:

AuLiA said...

bruno mars - today my life begins :)

~chickenrice~ said...

[bruno mars-just the way you are.] ada kaitan tak ? haha.

AuLiA said...

ha ah. ada ada. yang bahagian bruno mars tu jek. atas tu lagu yea.

~chickenrice~ said...

haa. bestbestbest.

kak baidah said...

walau tak tahu cerita tp pengajaran itu diambil.jom bersemangat!go go go..!!

~chickenrice~ said...

woww. kakBaidah seh. hehe. OK jom semangat. tak boleh lemahlemah. smile.