Sunday, September 18, 2011

kembali.

dengan nama ALLAH,
huraikan simpulan hati, akal, fikiran dan lidahku.

senyum macam ni ada gaya kembali bersemangat waja tak ? haha.

“jangan lah kamu bersikap lemah dan jangan lah pula kamu bersedih hati, padahal kamu lah orangorang yang paling tinggi darjatnya jika kamu orangorang yang beriman.”
[aliImran : 139.]

fuhfahfuhfah. *tarik nafas.*

kembali bersemangat. inshaAllah. JALAN ni mesti diharungi. aku tak janji akan terus sempurna, tapi aku cuba.
yea. terimakasih.
sayang dia. ^^

=====

aku tak boleh tutup mulut orang lain. tapi aku boleh tutup telinga dari dengar apa yang orang cakapkan. bye bro, aku taknak dengar apaapa dari kau lagi.

kerana aku bekerja untuk DIA, bukan untuk kau. selamat tinggal.

“cukuplah Allah bagiku. tidak ada Tuhan selain dariNYA. hanya kepadaNYA aku bertawakal.”
[atTaubah : 129.]

=====

aku memang tak reti nak merajuk lamalama dengan blog ni. haha. sebab blog memang banyak memories kot. ingatkan pada dia *cewaah.



[jangan bersedih - kanda.]


*rindu.*



"Allahumma,
bersihkan hati ku dari sifat munafiq, pekerjaan ku dari sifat riyaa', lidahku dari berbohong, pandangan ku dari khianat, kerana Engkau Maha Mengetahui apa yang disembunyikan oleh pandangan dah dirahsiakan oleh hati."

1922/18092011,
from HIM that I came,
to HIM that will I be returned,
chickenrice.

2 ale.ale.ale.ale:

mardhatillah said...

Go Hidayah GO! Soldier of Allah (:

hidayah zulkharnain. said...

nak cakap thanks tapi nanti orang tu kata laa syukran 'ala wajib. nak cakap apa ni ? a tocken of appreciation boleh ? haha. sayang awak xD