Saturday, October 8, 2011

calm.

dengan nama ALLAH,
huraikan simpulan hati, akal, fikiran dan lidahku.

pada wajah kanakkanak terpancar ketenangan. sebab diorang sifar dosa. kan ? sob. rindu nak jadi kanakkanak balik.

hati yang tenang tu hati yang dekat dengan DIA. nak dekat dengan DIA, kena jauh dari perkaraperkara yang DIA larang kan ? nak jauhkan pula kena lah tinggalkan perkara tu.
alright, ke garisaaan, sediaa, mulaa !

tak. aku takkan berlari. sebab aku takut, tersungkur di tengah jalan. tapi aku akan terus bertatih, asalkan tak kecundang hilang pedoman.
inshaAllah, you can do it, bow.

=====



"sesungguhnya apabila seorang hamba itu melakukan satu kesalahan maka akan ditimpakan satu titik hitam pada hatinya. sekiranya dia bertaubat maka hatinya akan berkilat semula."
[HR atTirmidzi.]


aku pergi bukan sukasuka. aku nak kembali menjaga hati. dan aku taknak cemarkan kesucian hati kau dengan katakata harapan yang tak pasti. selamat menjaga hati. ^^

=====

don't care too much, because that too much will hurt you so much.
come on, where's the fire ?

=====


panda memang comel. tapi yang satu ni, rasa nak lempang.
argh. rindu pulak panda ni. *sigh*
kalau nak up perasaan rasa nak lempang panda ni, boleh pergi [panda.].

"Allahumma, bersihkan hatiku dari sifat munafiq, pekerjaanku dari sifat riyaa', lidahku dari berbohong, pandanganku dari khianat, kerana Engkau Maha Mengetahui apa yang disembunyikan oleh pandangan dan dirahsiakan oleh hati."

2347/08102011,
from HIM that I came,
to HIM that will I be returned,
chickenrice.

0 ale.ale.ale.ale: