Saturday, October 15, 2011

favourite.

dengan nama ALLAH,
huraikan simpulan hati, akal, fikiran dan lidahku.

i just miss a favourite person of mine. miss that domo.

"I wish you right here. so I can see your smile. hear your laugh. and we can scream together. aaa."
[domo/14102011.]

tu me manques.

=====

sebut perkataan yang sama serentak. buat benda yang sama kat tempat berbeza serentak. pakai baju warna sama serentak. fikir benda yang sama serentak. dengar lagu yang sama serentak. tengok movie yang sama serentak. paling tak tahan post comment kat FB pasal perkara yang sama serentak ! bukan sekali, bukan dua kali, tapi berkalikalidarabkuasaduakuasatigakuasainfinityandbeyond. weh tu semua bukan kebetulan, tapi keajaiban ! :')

CHEMISTRY tahap super saiya keEmpat tak terkata. speechless. memang sweet bila dua orang berkasihsayang kerana DIA. [hadith.] tapi paling sweet DIA, yang berikan kasihsayang tu pada manusia untuk terus merasai nikmat tu. alhamdulillah. aaaaah. rindu. janji.

=====

"bila kau rindu pejamkan matamu dan rasakan aaku."
[aishiteru - zivilia.]

kau bagi mesej lirik ni tadi, tibatiba MP3 yang tengah aku dengar terus play lagu ni secara randomly. subhanallah. aku tak tahu kenapa, tapi aku rasa, dengan kejauhan ni buat aku rasa makin dekat dengan kau. serious. absence makes the hearts grow fonder kan ? aku suka contact hati ni. contact hati ni takkan terputus, kecuali DIA takdirkan. inshaAllah.

bismillah..


[doa rabithah - UNIC.]

"Allahumma, bersihkan hatiku dari sifat munafiq, pekerjaanku dari sifat riyaa', lidahku dari berbohong, pandanganku dari khianat, kerana Engkau Maha Mengetahui apa yang disembunyikan oleh pandangan dan dirahsiakan oleh hati."

0130/15102011,
from HIM that I came,
to HIM that will I be returned,
chickenrice.

3 ale.ale.ale.ale:

anisah said...

aku pun suka jugak contact hati ni. sukasukasukaaaa sangat.

anisah said...

tatkala aku speechless.kau yang tolong aku jelaskan.kau memang tahu apa yang aku fikir kan?

hidayah zulkharnain. said...

kau je yang faham bila aku berbual guna isyarat mata. kau memang hebat. takde siapa boleh faham isyarat mata+mulut aku, kau sorang. aaaaa.