Monday, November 21, 2011

secret.

dengan nama ALLAH,
huraikan simpulan, hati, akal, fikiran dan lidahku.

bagitahu rahsia kat semua orang macam ni baru caraa.

aku ada rahsia nak bagitahu. tapi rahsia ni tolong cakap kat orang lain tau. tolong sebarkan. lagi ramai laaagi bagus. janji sebarkan eh ? sebelum tu baca kat bawah ni dulu lepastu baru aku share rahsia..

Subhanallah Walhamdulillah Walaa Ilaaha Illallah Allahu Akbar. Ya Nabi Salaam Alaika. Ya Rasul Salaam Alaika. Ya Habib Salaam Alaika. Sollallah Alaa Muhammad. Sollallah Alaihi Wasallam.

haa ! dah baca kan ? apa kata dah baca sekali tu, baca lagi sekali. sekali je lagi. lepastu cuba baca dua kali ke tiga kali. sampai rasa tenang hati.

haa share rahsia ? tu lah dia. rahsianya. rahsia yang tak ramai perasan, lagilagi bila hati tak tenteram, zikrullah + selawat terus terendam jadi rahsia. sedangkan DIA kata, dengan ingat DIA lah hati akan menjadi tenang. ketenangan tu rahsia DIA kan ? ^^,

dah janji nak sebarkan rahsia ni kan ? haa jangan mungkir janji. siapa mungkir janji dosa. :)

now if you've read this, you've already started your zikr. keep going and have a beautiful day :)
[tumblr.]

"Allahumma, bersihkan hatiku dari sifat munafiq, pekerjaanku dari sifat riyaa', lidahku dari berbohong, pandanganku dari khianat, kerana Engkau Maha Mengetahui apa yang disembunyikan oleh pandangan dan dirahsiakan oleh hati."

0135/212011,
from HIM that I came,
to HIM that will I be returned,
chickenrice.


0 ale.ale.ale.ale: